Veel gestelde vragen over kopen bij vintage-collector.nl

 Zijn de producten nieuw of gebruikt ?
- Vintage-collector.nl  verkoopt alleen vintage tweedehandse, gebruikte producten. Hierbij zijn eventuele gebruikssporen niet uit te sluiten.
- Mocht dit het geval zijn, dan vermelden we dit 'altijd' in de productomschrijving.

Koopt u ook nog tweede-hands spullen in?
We krijgen nog regelmatig vragen of we ook spullen inkopen, en wat wij er voor willen geven. We zijn gestopt met onze inkoop activiteiten. 
- We adviseren mensen dan ook probeer eerst zelf jullie spullen te verkopen.
Koopjes laten we soms niet lopen, maar vaak zijn de spullen de we aangeboden krijgen ook voor ons moeilijk te verkopen.

Kan ik langskomen om het aanbod van spullen te zien ?
- Nee, we hebben geen winkel
- Al onze spullen zijn gecodeerd, en veelal elders opgeslagen. 

- Afhalen is alleen mogelijk, op afspraak en op afgesproken datum en tijd!

Kan ik ook artikelen reserveren ?
- Ja/Nee, de artikelen blijven zichtbaar te koop, tot er een ophaalafspraak of betaling heeft plaats gevonden.
- Reden: duurt vaak te lang voordat klanten een ophaalafspraak inplannen.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd ?
- Vintage-collector.nl verstuurd alle bestelde items met Myparcel.nl 
-
Vintage-collector.nl verstuurd alle Buitenlandse bestellingen met Myparcel.nl of met DHL of DPD.
Vintage-collector.nl verstuurd niet met UPS Access Point (Kiala), omdat er nog te veel mis gaat bij die vervoerder.

- Kan mijn bestelling ook op een PostNL locatie bezorgd worden ?
- Jazeker, vergeet dan niet om het afleveradres aan te passen.
Met ruim 2850 afhaallocaties in heel Nederland en 800 locaties in België.

- Niet meer thuisblijven om op een pakket te wachten, zelf bepalen wanneer de bestelling wordt opgehaald.

Kan ik mijn bestelde spullen ook volgen ?
- Jazeker, alle items worden verzonden met track & trace code, waarmee u de bestelde spullen kunt traceren.

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?
- Vintage-collector.nl stuurt u naar verzending van het product altijd een E-mail met daarin het track & trace volgnummer.

Op welke manieren kan ik betalen in de webshop?
- Je kunt betalen via PayPal, IDEAL en BanContact (België) en SOFORT Banking (Duitsland)

Waarom lukt het niet om een bestelling af te ronden?
- Artikelen, excl. verzendkosten met een totaal bedrag van minder dan
 0.99
- Kunnen alleen via
Vooraf Overmaken betalingen worden besteld en betaald.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via PayPal?
- Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via PayPal.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via IDEAL ?
- Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via iDEAL.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via BanContact / Mister Cash?
Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via BanContact / MisterCash

Worden er kosten gerekend voor het betalen via SOFORT Banking?
Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via SOFORD Banking.

Waarom zie ik Mollie als ik betaal via iDEAL?
Mollie is het bedrijf dat voor ons de iDEAL- betalingen verzorgt.

Staat u vraag er niet bij?
- Neem dan contact met ons op via: info@vintage-collector.nl

© 2016 - 2020 Vintage-Collector | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel